Promote Your Ad

1. Zwroty.

  • 1.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumentów (Dz. U. Nr 2014, poz. 827), Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionych Produktów, jeżeli dokonał zakupu produktów u Projektanta – Przedsiębiorcy.
  • 1.2. Aby dokonać zwrotu Kupujący powinien przesłać, złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres mailowy: sklep@kuferart.pl następujące informacje:
  • imię i nazwisko Kupującego,
  • numer zamówienia i nazwę produktu,
  • oraz numer rachunku bankowego na jaki ma zostać dokonany zwrot.
  • Na adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z adresem projektanta, na który należy odesłać produkt. Ważne – produkt należy odesłać dopiero po otrzymaniu wiadomości z adresem!
  • 1.3.Kupujący jest zobowiązany odesłać Produkt nie później niż w terminie 14 dni od daty, kiedy złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • 1.4. Zgodnie z art.38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, zwrotowi nie podlega Produkt wykonany na indywidualne zamówienie Kupującego oraz taki, który na życzenie Kupującego został w jakikolwiek sposób zmodyfikowany.
  • 1.5. Warunkiem przyjęcia zwrotu przez Sprzedającego jest odesłanie Produktu w stanie niezmienionym, w szczególności nie noszącego śladów użytkowania wykraczających poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  • 1.6. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący. Jeżeli Kupujący wybrał inny sposób odesłania Produktu niż najtańszy sposób przesyłki oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • 1.7. Kupujący otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty, czyli równowartość ceny produktu i koszt wysyłki do Kupującego najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, po otrzymaniu Produktów przez Sprzedającego i poinformowaniu o otrzymanym zwrocie Kuferart.pl.
  • 2. Reklamacje.

    • 2.1. Kupujący może zgłosić reklamację Produktu, w którym stwierdził wady, domagając się wymiany, obniżenia ceny, nieodpłatnej naprawy lub odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży.
    • 2.2. Reklamacje są rozpatrywane przez Sprzedających. Sprzedający ma na rozpatrzenie reklamacji 14 dni.
    • 2.3. Zgłoszenie reklamacji odbywa poprzez przesłanie adres mailowy: sklep@kuferart.pl następujących informacji:
    • imię i nazwisko Kupującego,
    • numer zamówienia i nazwę produktu,
    • oraz numer rachunku bankowego na jaki ma zostać dokonany zwrot.
    • Na adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z adresem projektanta, na który należy odesłać produkt. Ważne – produkt należy odesłać dopiero po otrzymaniu wiadomości z adresem!
    • 2.4. Kupujący zobowiązany jest odesłać wadliwy towar na adres Sprzedającego podany mu przez kuferart.pl. Rekomenduje się Kupującemu korzystanie z przesyłek rejestrowanych i zachowanie dowodu nadania na wypadek zaginięcia przesyłki.
    • 2.5. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany wadliwego Produktu, Kupujący otrzymuje zwrot całości poniesionych kosztów (w tym: wartości Produktu, kosztu wysyłki do Kupującego i kosztu wysyłki zwrotnej do Sprzedającego). Zwrotu należności dokonuje kuferart.pl w formie przelewu na konto wskazane przez Kupującego.
    • 2.6. Kupujący może zgłosić reklamację Produktu wynikającą z niedostarczenia przesyłki. Reklamację można zgłosić nie wcześniej niż 14 dni od daty wysłania zamówienia. Termin ten wynika z maksymalnego dopuszczalnego terminu dostarczenia przesyłki, określonego przez regulamin Poczty Polskiej.
    • 2.7. Zgłoszenie reklamacji niedostarczenia przesyłki odbywa się za pomocą wiadomości e-mail kierowanej przez Kupującego do Sprzedającego ( kontakt z projektantem) lub do kuferart.pl na adres sklep@kuferart.pl
    • 2.8. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji niedostarczenia przesyłki Sprzedający składa reklamację w firmie spedycyjnej, która realizowała dostawę.
    • 2.9. Postępowanie reklamacyjne prowadzone przez firmę spedycyjną może trwać do 30 dni. Po uznaniu reklamacji przez firmę spedycyjną i otrzymaniu informacji od Sprzedającego Kupującemu zwracana jest całość wpłaconej kwoty (wartość Produktu oraz koszt wysyłki do Kupującego). Zwrotu należności dokonuje kuferart.pl w formie przelewu na konto wskazane przez Kupującego.
Zapisz się do newslettera
Nie przegap naszych nowości i promocji.
Co tydzień otrzymasz informację o tym, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Bądź na bieżąco !